• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden retourneren & garantie

BEZORGEN

Wij bezorgen uw meubels gratis door heel Nederland binnen een straal van 50km met uitsluiting van de Waddeneilanden. Daarboven rekenen wij een onkostenvergoeding  per kilometer. Dit tarief is in overleg met de klant. Dit tarief geldt voor heel Nederland m.u.v.  de Waddeneilanden. De vergoeding is afhankelijk van de grote van de bestelling en afstand. De vergoeding  wordt vooraf aan u vermeld bij uw bestelling.

BEZORGING BELGIË

De bezorgkosten voor België zijn voor pakketpost € 10,- en € 50,- voor levering door onze transporteur.

TRANSPORT

  1. Artikelen dienen betaalt te worden bij of voor de aflevering .
  2. Levering vindt plaats indien de bestelling is afgerond. Indien de producten op voorraad zijn is ons streven dat u dezelfde week de meubels nog in huis heeft. Wij leveren zeer snel en doen dat altijd in overleg met u.
  3. De levering vindt plaats op werkdagen van 9.00uur tot 17.00uur.
  4. Voor grote artikelen neemt onze bezorgservice contact met u op over de datum van aflevering. Deze geven een datum en  tijdvak aan wanneer  de spullen door hun geleverd worden.
  5. De bezorging  is tot over de eerste drempel van de begane grond, op het afleveradres. Bezorgen op een verdieping is geen probleem mits er een lift aanwezig is en de goederen hierin passen.
  6. Er zijn geen mogelijkheden voor het takelen van artikelen, u dient dit zelf te organiseren.
  7. Artikelen worden niet op locatie ge(de)monteerd.
  8. U dient de afmeting van het artikel en toegang zelf te meten, zodat de artikelen naar binnen kunnen.
  9. Wilt u de producten toch anders dan de eerste drempel en begane grond laten bezorgen neemt u dan contact op met ons op, zodat wij dit in overleg kunnen doen. Hier kan eventueel een meerprijs voor gevraagd worden.
  10. Bij pakketpost ontvangt u, als het pakket verzonden is, een track and trace code van de bezorgdienst de PostNL of DHL.
  11. Artikelen worden geleverd compleet in doos. Afval wordt niet meegenomen

 

Retourneren & Garantie

Mocht er sprake zijn van garantie, retour of reparatie dan kunt u dit aan ons melden door het  herroepingsformulier in te vullen en naar ons toe te sturen.

RETOURNEREN

U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket. Bij grotere orders raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen (herroepingsrecht). De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling. Het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is onverpakte artikelen worden niet door ons in ontvangst genomen.

U de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking

U kunt een artikel niet terugsturen als deze niet aan de gestelde voorwaarden voldoet. Houdt u er rekening mee dat de betalingsverplichting van de bestelling blijft bestaan. Neemt u in geval van twijfel contact op met ons op. Houd er rekening mee dat  de verzendkosten van een retour voor uw rekening komen en u zelf verantwoordelijk voor bent voor het vervoer hiervan.

GARANTIE

Bij Loft24.nl verkopen we meubels van hoge kwaliteit. Op al onze producten geven we 1 jaar garantie op fabricagefouten.

Is het probleem  ontstaan door eigen schuld? Heb je zelf wijziging(en) of reparatie(s) aan de geleverde producten (laten) verricht(en)? Of heb je de producten gebruikt voor andere doeleinden dan de daaraan gegeven oorspronkelijke bestemming? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld.

Als je gebruik wilt maken van garantie, dan stuur je ons een melding via mail: [email protected]

In de mail zet je dan de volgende informatie:

  • Vermeld wat het probleem is, eventueel met begeleidende foto.
  • Geef indien mogelijk het ordernummer of een kopie van de factuur.

Na het ontvangen van je mail, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om alles door te spreken en tot een passende oplossing te komen.

Producten komen bij loft24.nl niet in aanmerking voor garantie als deze:

beschadigd of defect zijn geraakt door ondeugdelijk gebruik, door toedoen van externe factoren of door stoten of vallen.

Als je product niet in aanmerking komt voor garantie, dan nemen wij contact met je op en proberen we in samenspraak met jou tot een oplossing te komen.