• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachtenregeling

Klachten en service

Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk verder te helpen. Hopelijk krijgt u nooit met klachten te maken, mocht u deze toch hebben dan kunt u bij ons terecht. Onze klantenservice zorgt ervoor dat dat je altijd bij ons terecht kan. Uiteraard doen wij er alles aan om deze op te lossen. Daarom kiest u ook voor Loft24.nl

Hoewel dit nog niet is voorgekomen, wijzen wij u graag op uw rechten en opties voor wanneer u een aanhoudende klacht heeft waarmee u er met ons niet uitkomt.

 

Ik kom er niet uit, wat kan ik nog meer doen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard hopen wij dat dit nooit zal gebeuren en zoeken wij graag naar een geschikte oplossing.